sobota, 3 stycznia 2015

Oszroniony

Wiecie dziewczyny dziś w końcu mi się udało wykonać zdjęcia w zadowalającej mnie formie i mogę wam przedstawic mój oszroniony sopel :) 
Już wiem co znaczy zrobić setki zdjęć(jak pisała mi pewna osoba :) ) aby cos z tego wybrać już miałam się poddać poprosić o pomoc koleżankę ;) ale się zawziełam i troche pokombinowałam uff......

Mój wisior/ wisiorek /sopel ma dwa oczka oszronione dodałam mu za bazę czarny krótki naszyjnik aby pieknie zdobił dekolt lub jak kto woli dłuższą srebrną bazę ;) 
A teraz juz nie czekam dłużej tylko pokazuję, i czekam na wasze opinie na temat zdjęc możecie podpowiadać :)











Kombinowałam z bazą jak i z tłami aby wybrać takie które najbardziej ukazuje oszroniony Sopel.
Chciałam się zgłosic do wyzwania Szuflady troche mi to zabrało ale się udało :) 









Dziękuję wam za to że mnie odwiedzacie Tych starych ;) i Tych nowych , bardzo mi miło kiedy zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza :) 




43 komentarze:

  1. Ależ piękną biżuterię tworzysz. Wow!
    Dziękuję za pozostawiony ślad, po którym mogłam tutaj trafić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za tak miłe słowa zawsze mnie buduja :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kobieto!!! Ale ty szalejesz ostatnio z tymi koralikami :)
    Przepiękny naszyjnik Ci wyszedł zarówno w wersji krótkiej jak i w długiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę dni wolnego od pracy zaowocowało paroma pracami :) co by to było gdybym pracowała tylko od 7 do 15 strach pomysleć ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Sopelek wyszedl ślicznie:) na obu bazach fajnie wygląda i ciężko było by się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile mnie to kosztowało nerwów żeby go obfocić ;) och...myślę że na krótkiej bazie jest bardziej dostojny :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładny ten wisiorek. Widzisz, udało się coś wybrać z masy zdjęć, którą zrobiłaś. Ja ostatnio nie mogę zrobić zadowalających zdjęć jednemu wisiorkowi. Każda sesja kończy się koszem. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robiłam te zdjęcia zaraz pomyślałam o Tobie o cierpliwości aby udało sie zrobic te parę fajnych sprawa oczywista , że i Tobie sie uda :) A ja już wyglądam nowego posta :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękny wisiorek:).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo,że zawszemasz dla mnie miłe słowo :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Piękna praca, taka delikatna, niemal jak płatki śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity, dziekujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi bardzo miło że mogę sie u was bawić :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Marzenko, śliczny wyszedł Ci sopelek :) Mi się podoba na obu nośnikach. Na srebrnym sznurze, jak dla mnie, jest na większe wyjście, a na rzemieniu na wszelkie inne okazje.
    Niestety, ale często właśnie zdarza się tak, że zrobisz mnóstwo zdjęć i okazuje się, że do publikacji nadaje się jedno albo dwa, albo i wcale. Według mnie zdjęcia na białym tle wyszły najlepiej. Czarne tło jest za mało czarne, bo nie skorygowałaś ekspozycji na "-" i balans można by też inaczej ustawić.. Można to poprawić w programie do obróbki zdjęć ;). I jeszcze moja rada. Staraj się robić zdjęcia w świetle dziennym, bo lampa błyskowa nie jest najlepszym rozwiązaniem. Co do tła, to chyba sama widzisz na którym sopel wygląda najlepiej.Jestem jak najbardziej za tym, by eksperymentować i próbować z różnymi tłami.
    Za wisiorek trzymam mocno kciuki, bo jest naprawdę ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz miałam cichą nadzieję że może mnie odwiedzisz i jest super :) czytam Twoje rady mój mąż mówi przecież to oczywiste a ja chyba zapomniałam do noworocznych postanowień dodać naukę fotografowania bo jak czytam twoje rady to ja tak o tych zdjęciach wogóle nie myslałam ( straszne ) ;) ale obiecuję sobie poprawę w temacie a ty musisz mieć na mnie oko :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Oj tak, robienie zdjęć, zwłaszcza teraz, kiedy za oknami ciągle buro, to horror :/
    Wisior śliczny, mi bardziej się podoba w wersji na rzemieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie zdjęć to dla mnie ciężka sprawa tym bardziej kiedy oglądam inne sliczne to w swoichnie widzę juz nic :( ale jak pisałam wcześniej muszę się poprawić :) Dziękuję za miłe słowa Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo mroźny i elegancki. Na obu bazach wygląda dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik rzeczywiście robi wrażenie. Z czarnym super. To lepsze niż zapach perfum. Zazdroszczę ciągłego rozwoju i umiejętności. Rzeczy słabe nawet z dobrymi zdjęciami się nie obronią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że się podoba :) Dzieki za odwiedziny :)

      Usuń
  12. Jest obłędny. Przebogaty, aż skrzy się tym szronem :) Naprawdę, zrobiłaś coś prześlicznego.
    A zdjęcia... Nawet z moja genialną i żarówką (bo ciągle wybieram się po drugą, coby cienie wyeliminować, i wybrać się nie mogę) robię ich kilkadziesiąt, by wybrać te kilka które mnie zadowolą. Natomiast nie muszę używać lampy błyskowej, co naprawdę masakrowało zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle ćwiczę z tymi zdjęciami żarówka też niestety jedna po druga zawsze nie po drodze :) więc mamy podobnie :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Fenomenalnie wygląda ten wisior! Na czarnej bazie mi się bardziej podoba. Dziękuję że do mnie zajrzałaś!
    Pozdrawiam i idę rzucić okiem dalej, bo początek zachęcający :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje również za odwiedziny u Ciebie sama przyjemność muszę w końcu podpatrzec jakieś filmiki o frywolitkach bo to czarna magia dla mnie :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Delikatny i śliczny! A co do zjęć, chyba wszystkie teraz cierpimy. Niech już nadejdzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Byle do wiosny :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Pięknie!zachęcające prace:) zazdroszczę zdolności koralikowych bo ni w ząb nie pojmuje a każda próba kończy się porażka..próbowałam robić taka krawatke ale niestety..
    Zdjęcia najlepiej robić w świetle dziennym bez flesza i nie na pełnym słońcu wtedy widać każdy detal:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zdjęciami to mam taki problem,że zawsze robię je wieczorem tak juz wychodzi, ale tak jak z koralikami do wytrwałych świat należy :) Więc próbuj dalej na pewo się uda :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Prześliczny jest ten wisiorek! Bardzo oryginalny, takiego jeszcze nie widziałam. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, jestem nim zauroczona. W ogóle podobają mi się Twoje prace i będę tutaj częściej zaglądać i cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że do mnie trafiłaś dziękuję za miłe słowa :) to duży kop dla mnie ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. jak dla mnie, zdecydowanie wersja na koralikowym sznurku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego inaczej :) Bardzo się cieszę że się podoba bo to mnie motywuje aby iść do przodu ;) Pozdrawiam

      Usuń