czwartek, 2 lipca 2015

Rocznica na różowo

Ależ ten czas szybko mija kiedy po raz kolejny czekałam na nowy kolorek u Danusi jakież było moje zaskoczenie kiedy odkryłam ,że to juz rok :)
Myślę super bo dużo dzięki temu że przyłączyłam sie do kolorków się stało :) 
Przedewszystkim wy dziewczyny blogowe koleżanki zawsze na posterunku z dobrym słowem :) 
i wasze piękne cuda które miałam okazję zobaczyc , poznać czasami po raz pierwszy :) 

Ze wszystkich kolorków ja wybrałam różowy 

bo wtedy mnie jeszcze nie było a moja praca idealnie sie do tego nadaje 



Komplet który wam pokaże został zrobiony na zamówienie dla pani młodej jest to moja pierwsza ślubna praca i mimo ogromnego stresu udało sie i wszystko wyszło dobrze jak zapewnia właścicielka :) 












Piękne kryształki najlepiej prezentowały się na ciemnym tle choć trochę udało mi się uchwycić ich urok, ale nie mogłam nie spróbować na szarym i białym tle choc od razu widać różnicę :) 



Kolczyki wisząc prezentują sie bardzo okazale zawieszone na srebrnych biglach troche ważą więc dla oddechu ucha zrobiłam minimalistyczną ich wersję :) 





Dziękuje wam dziewczyny za ciepłe słowa robie sobie wakacyjną przerwę fala upałów nadciąga więc nad wode nadciągam i ja oczywiście zabierając ze soba małe co nieco żeby oczywiście nie zapomniec co i jak ;) 

Pozdrawiam wakacyjnie :D 


61 komentarzy:

  1. Wow! Piękny komplet biżuterii, na pewno spodobał się pannie młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny - delikatny i zwiewny jak dla panny młodej właśnie. Na te kolczyki nie mogę się wprost napatrzeć. Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i delikatny komplecik, udanego wypoczynku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet, uwielbiam róż, a taki delikatny jego odcień tym bardziej. Super pomysł z mniejszą, lżejszą wersją kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplet!!! Taki delikatny i subtelny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet powstał na nasze rocznicowe świętowanie .
    Myślałam ,że różów nie będzie nikt robił a tu miła niespodzianka.
    Cieszę się ,że bawisz się dalej.
    Pozdrawiam wręcz upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik twoja bransoletka po prostu super świetna pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik. Bardzo delikatny róż przy kreacji ślubnej będzie wyglądał czarująco

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki i delikatny komplet, idealny na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplet! Szkoda, że mój ślub już dawno za mną, bo sama bym coś takiego zamówiła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super praca, prześliczny jest ten komplecik, już wiem do kogo się zgłaszać gdy biżuterii będę potrzebować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że komplet znakomity! Delikatny, a jednak przykuwający uwagę! Te duże kolczyki są prześliczne!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło , ale dopiero na oststnich zdjęciach widac jaki cudny i subtelny ten różowy . Jednak tło ma ogromne znaczenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny komplecik, bardzo udany debiut w biżuterii ślubnej. Pozdrawiam cieplutko i miłego wypoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny komplecik, bardzo delikatny. Kolorek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię taki delikatny, pastelowy róż. Nie ukrywam, że ten komplet bardzo mi się podoba. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kryształki, wyglądają jak drobinki skruszonego lodu :) A w połączeniu z suknią ślubną biżuteria musiała wyglądać cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplecik wyszedł cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny komplet. Ten delikatny róż jest przeuroczy. Chylę czoła! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny komplet - zwiewny i eteryczny, choć jak piszesz, kolczyki swoje musiały ważyć :) Pięknie musialy wygladać na pannie młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudeńka ale stresu i odpowiedzialności Ci nie zazdroszczę ... piękna , ślubna biżuteria. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny komplecik :) Bardzo delikatny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zjawiskowa biżuteria!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, cudowny, wspaniały - aż nie mogę się napatrzeć
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Komplet cudny, moim marzeniem jest zrobić sobie taką bransoletkę, ale jeszcze nie wiem jak to się robi :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Komplecik biżu prześliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Komplet wyszedł zjawiskowy! Nie mogło być inaczej:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny! Jak ja uwielbiam gronka! Ten pudrowy róż jest niezwykle wytworny, Panna Młoda musi wyglądać w nim zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie namotałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczny i oryginalny komplet - szczególnie kolczyki!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. różowo na ślub...trochę nietypowo...ciekawe jaką miała suknię...
    ale bizutki pieknie sie prezenują, szkoda, że nie na Pani Młodej

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna biżuteria - istne arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się biżuteria w takim delikatnym różu! Piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny komplet,kolczykow wprawdzie nie nosze,ale bardzo mi sie podobaja,a bransoletka jest zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń
  35. Cuuuuudooooo!!! Taki róż to i ja bym założyłqa:-) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, niesamowity komplet, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny komplet. Bardzo lubię takie okazałe kolczyki. Oj musiałaś sporo nanizać koralików, ale wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam taką biżuterię - jest piękna :-))

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny komplet! Jak ja uwielbiam gronka, niezależnie od koloru, zawsze prezentują się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny komplet chciałabym go założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny komplet:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny zestaw biżuterii. Po prostu marzenie

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ to śliczne! Panna młoda z pewnością była zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudny komplet:) panna młoda będzie wygladać zjawiskowo:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne,ba...nawet ujmę,że cudne :)
    Eleganckie,pełne wdzięku :)
    Wspaniale,że pannie młodej przypadło do gustu...wierzę,że w tych dodatkach wyglądała jeszcze piękniej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny komplet! Bardzo kobiecy i delikatny :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne kolczyki i bransoletka i ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo elegancka biżuteria, piękny odcień różu. Brawa!

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna biżuteria, iście królewska, dlatego jak najbardziej pasuje na okazję: rocznicę Cyklicznych Kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny komplecik i ten róż taki delikatny i niebanalny. A ja myślałam, że nie lubię różowego:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zachwycający komplet w cudownym kolorze ♥ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń