piątek, 27 stycznia 2017

Grey

Po raz kolejny skorzystałam z tutorialu z Royal Stone blog tym razem na koralikową czapeczkę 
Użyłam jej do ozdobienia mojego grubaśnego chwosta.
Wyszło super :) 

Pomyślałam że będzie to dobry początek aby w tym nowym roku znów przyłączyc 
sie do zabawy U Danusi gdzie panuje kolor szary :)




Wybrałam opcję szaro- czerwoną mam nadzieję że proporcje będa ok :) 












Na pewno na tym jednym się nie skończy już mam kilka nowych pomysłów :) 








Pozdrawiam wszystkich zaglądających i tych którzy są u mnie na dłużej bardzo mi miło że jesteście :) :) :) 

49 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że zrobisz coś pięknego jak tylko zobaczyłam, że dołączyłaś do zabawy:) Cudowny, elegancki wisiorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło, niezwykle elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej dziedzinie jestem kiepska. Tym bardziej podziwiam. Twoja koralikowa praca pięknie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko jak miło,że znów jesteś w cyklicznej zabawie i to z jaką śliczną pracą .Świetnie wygląda ten chwościk,pięknie go wykonałaś .
    Dzięki za udział w zabawie .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócić musiałam :D dobrze że się udało :) POzdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Śliczny i niezwykle oryginalny!
    Miłego weekendu Marzenko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisior! :) Bardzo elegancki i wysmakowany :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykła, oryginalna i piękna ozdoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia - moje kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wisiorek,a ten szary idealnie gra z czerwienią,doborowy duet!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny wisior!!! Piękne kolory! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam chwosty. Dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym chwostem, w życiu nie pomyślałabym, że można go w ten sposób połączyć z koralikami :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię wszelkie dyndadełka, a już szczególnie chwosty. Super praca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna praca i w moich ulubionych kolorkach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł :) Wygląda intrygująco!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny :)
    Dziękuję za odwiedzinki https://magia-zdobienia.blogspot.com/ zapraszam częściej... ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno zrobiłam wisiorek z tego samego tutoriala i też z czerwonymi kuleczkami, tyle że w złocie :) Ale miałaś fajny pomysł, że zrobiłaś dłuższą czapeczkę - mi się ledwo główka chwosta zmieściła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkow było tak jak piszesz, czapeczka była za mała trzeba byo kombinowac :) Pozdrawiam

      Usuń
  19. Piękna interpretacja styczniowego kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapeczka śliczna, a w połączeniu z chwostem prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna praca :) Przyciąga wzrok.... zdecydowanie. Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna czapeczka jak i cały wisior :)

    OdpowiedzUsuń