poniedziałek, 27 lutego 2017

Wiosennie



Witam się z wami pogodnie gdyż dzisiejszy piękny dzień nastroił mnie bardzo pozytywnie :)

Luty ma sie ku końcowi ale ufff chyba będę tak pisac każdego miesiąca zdążyłam ;)

Moje kolorki na zabawę U Danutki to zielony żółty i czarny dobrze że nie było proporcji ;)



Luty miał opływać w naszyjniki wiec kolejny przed wami :)
co z resztą może jak pogoda będzie tak ładna to się i zdjęć doczekają :) 




















Oby wiosna szybko do nas zawitała :) 

 Bardzo się cieszę że nowe osoby do mnie zaglądaja i zostają :) 
Witam was , rozgośćcie się 

38 komentarzy:

  1. Jaki cudny! Bardzo efektowny i kolorki śliczne:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny naszyjnik wybrałaś takie odcienie zieleni, że nie tylko wiosnę czuć,ale i lato. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś początek meteorologicznej wiosny więc się wpasowałam w powiew wiosny :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Powiedziałabym, że to lato zapukało już do drzwi, a nie wiosna. Może to ponagli wiosnę i już przyjdzie i słońcem przygrzeje:) Bardzo ładny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko zupełnie inne odcienie kolorków ,ale jakie wiosenne,od razu powiało cieplejszym wiaterkiem i za chwilę mam nadzieję ,że wyjdzie słoneczko.
    Dobra robota ,jestem naszyjnikiem oczarowana i to w takiej właśnie tonacji kolorystycznej .
    Dzięki za Twoją interpretację papużki.
    Pozdrawiam ciepluśko i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu tak się skupiłam na proporcjach że o tych odcieniach zapomniałam ;P
      Obiecuje poprawę przy biskupim ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękny naszyjnik! Ja też kuleczkowo tylko w dużo mniejszej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) czasami wystarczy kilka kuleczek i efekt jest śliczny :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękny :) ja tym razem nie miałam pomysłu na tę zabawę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mi sie udało ale nie zawsze jest łatwo :)

      Usuń
  7. świetna kolia!
    będzie idealna do wiosennych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kolorystyka -radosna i energetyczna! Piękna kolia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Kolia ma śliczny kształt. Wybrałaś kolorki jakie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny! Już dawno miałam w zamiarze taki zrobić. Twój wyszedł cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) warto zrobic :) pozdrawiam

      Usuń
  11. Piekna prawdziwa wiosna w tych koralikach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super :) Takie wesołe bąbelki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńko - wygląda jak zrobione z cukierków-groszków, zjadłabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, wygląda jak kawałek tęczy.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny! Świetne dobrane proporcje poszczególnych kolorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki naszyjnik miałam w zamyśle zrobić, bo bardzo mi się podoba, ale okazało się, że zabrakło mi koralików 10 mm, ech...zakupy trzeba zrobić :) a ten ma świetne kolory, a żółty dodaje mu wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj,robi wrażenie!!! Wspaniała praca!!!Podziwiam Twój talent i pomysłowość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny ! kolorowy i taki papugowy :)

    OdpowiedzUsuń