piątek, 14 kwietnia 2017

Wielkanocne jajko






Serdeczne życzenia radości i siły płynącej


z istoty Świąt Wielkanocnych,

by uśmiech i wiosenny optymizm

towarzyszyły Wam każdego dnia





To moje pisanki paluszek odpoczywa ale było warto :) 



Podlinkowałam moje pisanki do Szuflady jako Wielkanocne inspiracje 
jest tam wiele pięknych wielkanocnych prac zachęcam do zaglądania :) 






Dwie ostatnie mojego Szymonka :)


Życzę wam wytchnienia w ten świąteczny czas 

Buziaki i uściski dla Was :) 


8 komentarzy:

  1. Śliczne. Wesołych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko piękne jajeczka .
    Zdrowych i Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale piękne, może też kiedyś spróbuję takie zrobić.

    Życzę Ci Świąt radosnych pełnych wiosny i dających odpoczynek od codziennej gonitwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajka:)Radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają - takie z blaskiem :)
    Dobrych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczka bardzo fajne, Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po świętach ale ja dopiero tutaj przybywam :)
    Ja podziwiam ludzi co właśnie tak "obklejają" jajka cekinami. Ja po jednym bym już odpadła :D Twoje są super, jak sylwestrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrazam sobie jak po takim maratonie palce bolą... Ale bylo warto

    OdpowiedzUsuń