sobota, 30 września 2017

Niebosłkon


Wyzwanie Szuflady tak bardzo mi się spodobało, że po długaśnym Star dust musiałam jeszcze spróbować z moim księżycem 



Wisior z pięknymi druzami są śliczne aż szkoda że nie kupiłam ich więcej :) 

Księżyc i niebo z gwiazdami. 













 Wisior jest pokaźnych rozmiarów, ale na taki akurat miałam ochotę ;)










Buziaki dla was za każde miłe słowo które ze mną zostaje i daje moc, aby dalej i wytrwale do przodu 
Wszystkie czytam nie na każde odpowiadam ale bardzo za każde dziękuję 
:D :D :D  




20 komentarzy:

  1. Bardzo baaardzo ładny. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy łańcuszek to gotowy półfabrykat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest podobny do naszyjnika z pinch beads :)

      Usuń
  3. Nocny nieboskłon, bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak wykorzystałaś bugle! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały naszyjnik! Powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i interesujący naszyjnik. Księżyc wygląda przepięknie. Z pewnością sprawi wiele radości osobie , na której "wyląduje ".

    OdpowiedzUsuń
  7. Druzy, fire polish i bugle dały księżycowi fajną fakturę. Do tego delikatne gwieździste niebo. Bardzo mi się ten wisior podoba :) Powodzenia Marzenko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny nocny wisior! Druzy dodają mu blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisior jest przepiękny, mocno trzymam kciuki za Twoją wygraną w Wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda prześlicznie i tajemniczo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym go chętnie założyła, świetny jest 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wisior, niezwykle oryginalny i efektowny :) Nosiłabym chętnie ;) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalny wisor. Bardzo lubię takie ozdoby.

    OdpowiedzUsuń