piątek, 29 grudnia 2017

Czekoladowa wymianka oraz candy

Jakiś czas temu wziełam udział w wymiance na blogu klub-tworczych-mam 
W końcu ją podsumuje bo czekolady juz dawno nie ma, a ozdoby otrzymane od Gosi z Magiczny świat krzyżyków pieknie sie prezentuja jako świateczne ozdoby :) 






Moja czekoladowa paczuszka powędrowała do Ani i oto co zawierała 






Trochę było tych wymianek u mnie ostatnio co bardzo mnie cieszy bo uwielbiam ręczne twórcze prezenciki otrzymywać, darować i się wymieniac :D 


Zostałam równiez wylosowana w podwójnym candy u Joasia art
Dziękuje ci pięknie za śliczny prezent i przydasie do haftu <3




To tyle dobroci na dziś , choć jeszcze dziękuję Marysi za cudowna choineczkę z życzeniami  świątecznymi<3

Pozdrawiam was kochane cieplutko i serdecznie życząc Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku <3<3<3 

7 komentarzy:

  1. jak święta to i prezenty! Sliczne, a co najważniejsze ręczna robota!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, jeszcze raz Ci serdecznie dziękuję za wymiankę w Klubie Twórczych Mam i za paczuszkę, którą od Ciebie dostałam! Wszystko jest piękne, a czekolada dawno zjedzona :)) Pyszności!
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Marzeno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że moje prezenty przypadły Ci do gustu. Również piękną paczuszkę przygotowałaś.Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło, że podarki się podobają, mam nadzieje że z nich coś pięknego stworzysz - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się obdarowałyście :) prezenty od serca, własnoręcznie przygotowane - zawsze takie są najlepsze :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknymi prezentami się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń