wtorek, 24 czerwca 2014

Kryształowo wystrzałowo :)

Wieczór to dla mnie najlepsza pora cisza spokój w tv mecze więc nikt nie przeszkadza ;D
Kryształki które wam pokażę długo czekały na swoją kolej, ale w końcu się doczekały i to mnie cieszy bo wyglądają naprawdę super.

Obserwując moje ulubione blogi twórcze cały czas zastanawia mnie fakt skąd One biorą ten czas jak go sobie organizują że tworzą tak piękne rzeczy z pewnością czasochłonne a jednak je Tworzą.

Czasami ktoś pyta po co blog i stwierdzam żeby sie wygadac kiedy nie ma z kim o swojej pasji na początku swej drogi porozmawiać.Dopiero zaczynam dopiero do mnie dociera że to naprawdę POCZĄTEK! ale chcę być lepsza chcę poznawać nowe i to jak na razie najważniejsze. Więc przechodze do rzeczy

KRYSZTAŁOWO WYSTRZAŁOWO !!! 






ach super :P

Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz