niedziela, 22 czerwca 2014

Wyzwaniowe powroty

Oj dawno mnie tutaj nie bylo , co nie znaczy że nic się nie tworzyło :) Prace niestety poszły w świat i nie zdążyłam uchwycić ich na zdjęciach, ale stwierdzam nic straconego będą nowe na razie nic się nie zanosi żebym miała pozostawić moje ukochane koraliki same :)
Ale dość pisania przejdźmy do tematu posta a więc kolejne wyzwanie Kreatywnego kufra

 


Źródło
Bogini wiosny w mitologi nordyckiej, odpowiedzialna za wieczną młodość. Gospodarowała złotymi jabłkami dającymi nieśmiertelność. Przedstawiana jako piękna blondynka z koszem jabłek.

I to właśnie piękna blondynka i jej piękne długie blond włosy były dla mnie inspiracją do stworzenia tej o to złotej bransoletki niczym długie złociste włosy Iduny.


A WIĘC DO KOLEJNEGO SUPER 
WYZWANIA KREATYWNEGO KUFRA DOŁĄCZAM I JA :)

A OTO KILKA KOLEJNYCH ZDJĘC ZŁOCISTEJ FALUJĄCEJ BRANSOLETKI









4 komentarze:

  1. Bardzo ładna i świetny, ciekawy projekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo mi miło ,że się spodobała :)

      Usuń
  2. Są już wyniki tego konkursu? Projekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie ma :) Kiedyś mi się uda

    OdpowiedzUsuń