poniedziałek, 15 września 2014

Ryba



Właśnie ją skończyłam jeszcze cieplutka jestem taka dumna że udało mi się ją skończyć chciałam moją pracę nazwac łezką bo taki był pierwotny zamiar ale oczywiście wyszło jak wyszło :P

Pracę dumnie zgłaszam na wrześniowe kolorki U Danutki 


A oto efekt mojej pracy z kolorem czerwonym który gdzies tam zawsze w mojej biżuteri się przewijał lecz nie był ulubionym chyba ze względu na pracę gdzie każdego dnia chodzę na czerwono:). Właśnie pomyślałam że praca idealnie współgra z moją praca gdzie zawsze dużo wody a rybka w wodzie czuje się najlepiej więc wrzucam moją rybkę na głęboką wodę mam nadzieję że ją wyłowicie :D








I jak :)?
no nie poprawiam poprawiam 

Odkryłam wyzwanie Szuflady
na którę zgłaszam moją czerwoną paprykową Rybę 
Jak zobaczyłam to wyzwanie od razu pomyślałam o rybie pile myślę że się nadaje jest chyba dość ostra :)
Niech pływa moja ryba w wyzwaniach :P


Już kończe długaśnie papa 




Dziękuję za wszystkie miłe słowa jakie dla Mnie zostawiacie 
Pozdrawiam cieplutko :)









56 komentarzy:

  1. Jest super, bardzo mi się podoba ten kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aAle ciekawy bizutek . Taki inny w kształcie ,i sobie spoczywa na muszli z jeżowca :-))
    Fajnie ze bawisz sie z nami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Ciekawy kształt i zupełnie nie wiem jak to się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy pomysł :) i podobnie jak Anna T. powyżej - "zupełnie nie wiem jak to się robi" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to raczej ostryga z lekko otwartą muszlą. Fajny wisiorek. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna naprawdę pięknie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza i bardzo oryginalna ta rybka. Super!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. No rzeczywiście, że najpierw rybka przypominała kształtem łezkę;) Ale jak zobaczyłam ogonek - no to już rybka na bank! I to śliczna! a jakże pomysłowa! Gratuluję i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosia ma rację, pierwsze skojarzenie, to łezka, ale czerwona? Po dokładniejszym wpatrzeniu się w to urocze dzieło rzeczywiście, rybkę przypomina. Jest cudowna.
    Czegóż to, nie wymyślą i zrobią zdolne rączki by cieszyć nasze oczęta urokiem i pięknem. Pozdrawiam bardzo gorąco i dziękuję za wizytę na moim blogu. Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, przestaw czas na polski,bo kłamie i zlikwiduj udowadnianie że my nie jesteśmy automatami, to denerwuje wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za podpowiedź juz szukam jak to pozmieniać :) pozdrawiam

      Usuń
  11. Urocza rybka i do tego czerwona!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalna i urocza rybka:))) Prezentuje się świetnie!!!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. rybka jest rewelacyjna!!! i masz prawo być z niej dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca! Bardzo dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady, oczywiście jest wystarczająco ostra :) i zdjęcia są z jeżowcem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rybka powinna wygrać!!! Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna praca Marzenko!!! Powodzenia w wyzwaniach Życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna rybka, pozdrawiam i życze powodzenia w Szufladzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzenko, już tyle poprzedniczek się wypowiedziało na temat Twojej rybki, że ja jedyne co mogę, to powtórzyć, że jest śliczna i bardzo pomysłowa. Powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzenko super,że bawisz się z nami,takich artystek nam trzeba.
    Rybeczka wyszła cudnie,aż sobie przybliżam i oglądam jeszcze raz.
    Ze spraw formalnych mam nadzieję,że z regulaminem się zapoznałaś i punkt 6 jest wdrożony w życie,nie ukrywam ,że dziewczyny na to liczą
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmilsza część zabawy wypełniona wzorowo podziwiam wszystkie koleżanki :)

      Usuń
  20. Świetna, masymalnie czerwona i niezwykle staranna! Niech płynie po zwycięstwo!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna i pomysłowa.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. superowa rybka i ostra i czerwona ...pasuje wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  23. Rybka piękna Ci wyszła, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rybka cudna, Pomysł świetny, wpasowała się na sto procent w dwie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim kształcie jeszcze koralików nie widziałam. Gratuluję pomysłu i zacięcia :) Super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostra i ładna, przydałby się jej jakiś godny łańcuszek czy coś w tym stylu, żeby w pełni zademonstrowała swoje zalety. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad wykończeniem cos się już w głowie układa :)

      Usuń
  27. Niezwykle oryginalna biżuteria i cudnie wykonana !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chętnie tą rybkę wyłowiła. Jest rewelacyjna:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurcze ale extra! Fantastyczna ta rybka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co prawda nie jest złota, ale chyba każda kobieta chciałaby ja mieć!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawa i oryginalna ozdoba, wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna rybka! przypomniałaś mi, jak bardzo podoba mi się ten kształt i że chciałam zrobić takie kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna praca :)
    Bardzo pracochłonna,tym bardziej podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł! Rybka jedyna w swoim rodzaju. Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Apetyczna rybeczka. Genialna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ryba świetna powodzenia w szufladzie:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem czemu pomyślałam o krewetce skoro jak byk stoi- "rybka"! :-)

    pieknie wykonana, nietypowa ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysł, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń