środa, 30 września 2015

Indiański naszyjnik

Jeszcze mnie w tym temacie nie było ale chętnie skorzystam mimo że na ostatnia chwilę ale trudności po drodze sie zdarzaja 
Z naszyjnikiem było różnie pomysł był trzeba się było zabrać do pracy , a ona czasmai nie idzie :)
Męczyłam się z peyote nieparzystym nie do uwierzenia dwa dni , trzeciego usiadłam i jak gdyby nigdy nic zrobiłam bez problemu to samo był z piórkami nie moje dni stweirdziłam odkładałam i robiłam coś innego :) 
Ale jak juz naszyjnikzostał ukończony zdjęcie ciężko było zrobic. 
Co poradzić  wybrałam te moim zdaniem najlepsze :) 
I chetnie zgłaszam się do wyzwania Szuflady 

indiańskie 






 Zdjęcia robione na różnych tłach czarne najlepsze :) 

 Spojrzenie na chwościki które i w końcu u mnie zagościły :) Ale też i na lekkie jak wiatr piórka :) 


 To zdjęcie robione było przy sztucznym świetle i jeszce przed poprawkami,
 ale bardzo je lubie ma w sobie coś 








Dziękuję że jesteście ze mną 
Witam też nowych obserwatorów ;) 
To bardzo miłe że powolutku przybywa lubiących do mnie zaglądac :) 

31 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest przecudny i bardzo pomysłowy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko naszyjnik jest czadowy a już te kolorki tak fantastycznie dobrałaś , szalenie mi się on podoba,Nawet te dyndające frędzle mają swój urok,wszak indiańskie właśnie takie bywają .
    Pozdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frędzelki, chwościki ostatnio bardzo w modzie i dobrze bo w tym wyzwaniu wkomponowały się idealnie :) Dzięki Danusi za odwiedziny Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ale bomba! To jest naszyjnik dla ukochanej wodza Indian, albo innej grubej ryby, np. szamana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki Elu za miłe słowa mam nadzieję że naszyjnik będzie czarował swoim urokiem ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jaki piękny! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik fantastyczny, iście indiański. Życzę sukcesu w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo Marzenko, zaszalałaś :) Świetny wyszedł Ci ten naszyjnik. Bardzo mi się podoba :) Trzymam za niego kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, super bardzo mnie cieszą tak miłe słowa :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Przepiękny naszyjnik.Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca, bardzo etniczna, lubię takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też to w duszy gra :D Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Czyżby tym razem wygrana? nie chce zapeszać ale jest potencjał;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny naszyjnik ;) całkowicie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ekstra! Już go widzę na sobie w towarzystwie białego, cienkiego dzianinowego golfu i kraciastego poncza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Piękny naszyjnik:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem jedno jest indiański na 100% i jest piekny na 1000% ale nie weim kompletnie jak to cudo zostało zrobione.
    Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak to było że troche pod góre i z górki też było i w końcu powstało ;) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Fantastyczny naszyjnik. Żywe kolory od razu kojarzą się z gorącymi rytmami i bajecznymi plażami. Super pomysł a jeszcze lepsza ich realizacja. Zazdroszczę kreatywności. Dorobić do tego bezwzględnie pióropusz. Znowu nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie zapraszam na Linkowe Party, organizowane na moim blogu.
    http://totkalove.blogspot.com/2015/10/link-party-1-zaczynamy-zabawe.html

    OdpowiedzUsuń