piątek, 17 października 2014

Haft


Wiecie tak za mną chodziło tak mnie korciło żeby cos sobie stworzyć techniką haftu koralikowego i wiecie co zrobiłam to ;)
No tak początkowo miałam się trzymać instrukcji tak na początek.....
Początkowo miałobyc to być cos małego żeby nie sprawiało problemów , żeby ćwiczyć .....
Ale jak to w praktyce bywa okazało się zupełnie inaczej :)
Wiem że to dopiero początek ,wiem że dużo przedemną ,wiem że dużo do poprawy ,ale tak jak kiedys Ryba przyniosła mi tyle satysfakcji tak i stworzenie opaski zdobnej opaski  powoduje że jestem z siebie dumna ,że spróbowałam a przy tym miałam wiele radości tworząc :) 
To chyba na tyle resztę oceńcie sami :)






Fiolety nie były przypadkowe bo chciałam zgłosić sie do wyzwania Szuflady
Fiolety to wogóle tak ostatnio mój ulubiony kolor robótkowy nie nie  poglądowo robótkowy :) bo na razie tylko patrze układam przekładam chyba w końcu cos stworze :)
A teraz uciekam do kolejnego posta będzie Brązowo :)




Dziękuję za wszystkie poświęcone chwile aby do mnie zajrzeć będzie mi niezmiernie miło jeżeli zostawisz po sobie ślad miłym słowem :)

6 komentarzy: