poniedziałek, 30 października 2017

Rocznicowy motyl

Na koniec października rocznica u Artystek kolorystek 3 urodziny zabawy 
Danusia pozwoliła sobie zaszeleć obdarowując nas możnością wybrania sobie jednego z tematów miesiąca piękna natury.




 Ja wybrałam sierpień i uskrzydlony, czyli motylka


Na pewno gdzieś tam taki sobie lata. Moją inspiracja był ten oto tutaj motylek choć w mojej wersji chyba bardziej stonowany :) 






Nadal pozostaje w  nauce haftu.
 Motylek jest niewielkich rozmiarów broszką , mnie pasuje idealnie :D


 








Bardzo lubię mojego małego przyjaciela , a wam jak sie podoba ? :) 



Pozdrawiam was cieplutko 

Dziękuje za wszystkie odwiedziny i ciepło, które u mnie zstawiacie,a płynące z waszych pozytywnych komentarzy


20 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona broszką - motylem :)
    A zrobiłabyś taką na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że sie podoba :)
      Tak oczywiście pisz na
      marzenakaim28@gmail.com :)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Co za misterne cudeńko! Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Gratuluję i życzę dalszego rozwoju umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pięknie na pewno będę ćwiczyć ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknego motyla wybrałaś i pięknie go odtworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenko też lubię Twojego motylka wyszedł świetnie.
    Dziękuję pięknie za udział w rocznicowym rozdaniu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda prześlicznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny geometryczny motylek :-) idealny jako dodatek

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest :) fajne ma skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń