niedziela, 12 listopada 2017

Wymianka

Listopad rozpocznę od wymianki i powiem, że nie ostatniej ;)
Poprosiłam o wymiankę Renię  z To co mam w głowie  , zgodziłą się ;) Połowa sukcesu za mną bo trzeba było jeszcze sprostać wymaganiom drugiej strony :D 


Poprosiłam Renie o skrzyneczkę z makami bo gdzież ja bez maków na skrzyneczce no nie wiem jak mogłam funkcjonować ;P Renia się zgodziła i do skrzyneczki dorzuciła jeszcze szare bombki :D 







A takie śliczności powędrowały ode mnie dla Reni 
Broszka - duży liść, jestem z niej bardzo dumna, jest dopracowana, dopieszczona :D 



Oraz kolczyki dyndające oczka 






Co tu dużo pisać wymianka udana <3
















Cieplutkie pozdrowienia dla każdej z was, dziękuje wam za każde odwiedziny i miłe słowo które zostawiacie :D 

13 komentarzy:

  1. Oj bardzo udana :) Prześliczności z obu stron :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała broszka! Pięknie ozdobiona, naprawdę pieczołowita robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje jestem z niej naprawdę dumna :D Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wyślij mi proszę swój adres na maila: gosiazoltek@tlen.pl Jesteś moją parą w wymiance KTM "Czekolada w ubranku".

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka takimi cudeńkami nie mogła się nie udać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka pierwsza klasa, a broszka obłędna, siedzę i podziwiam :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty fajne :)
    Twój liść -broszka jest zachwycający - nawet na fotografii widać jaki jest dopieszczony i staranny :)

    OdpowiedzUsuń