środa, 22 listopada 2017

Wymianka nr2





I kolejna wymianka , która mogę sie pochwalić z Marysią z StopChwilka 

Kiedy zobaczyłam jej śliczne krzyzyki, napisałm czy ma ochotę na wymiankę i wiecie co ;) zgodziła sie :D :D :D 

Kiedy ustaliłyśmy szczegóły przystąpiłam do działania było mi o tyle miło że Marysia poprosiła o cos w niebieskościach i granatach, a że u mnie trwa fascynacja tymi kolorami to szybciutko powstał wisior i bransoletka na bazie :) 

Ja prosiłam o cudne krzyżyki w formie przywieszki i zakładki w podarkach znalazł się i aniołek który juz znalazł sobie u mnie miejsce :) 

A oto foto z naszej wymianki <3

Dla Marysi :)









Dla mnie od Marysi <3















Pozdrawiam cieplutko i ciepło ściskam za każde odwiedziny
 i miłe słowo które dla mnie zostawiacie <3





19 komentarzy:

  1. Piękne prace sobie zrobiłyście. Naprawdę owocna wymiana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam biżuterię u Marysi i aż mi się oczy do niej zaświeciły ! Śliczna jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomyśleć, że te niebieskości całe moje. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obdarowałyście się pięknymi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jestem pod wrażeniem, oba prezenty są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cuda robisz!!! Przepiękny komplecik. Kocham takie duże wisiory z chwostami.Udana wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie udana wymianka, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obustronne prezenty! Wspaniała biżuteria i cudne krzyżyki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda :) naprawdę udana wymiana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenko, pięknie koralikujesz, śliczne prace - informuję też, że wylosowano twój los i wygrałaś moją nagrodę, zapraszam do pisania mail-a z adres :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jakie cudeńka sobie zrobiłyście, zwłaszcza te w niebieskościach mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za miłe słowa, wymianka była bardzo udana :D Pozdrawiam was cieplutko

    OdpowiedzUsuń