czwartek, 25 lutego 2016

Wiosenna cytrynka

Witam sie z wami wiosennie
Pogoda nas nie rozpieszcza raz zimno a raz juz wiosennie :) ja zostanę juz przy wiośnie :)
Stwierdziłam szukając nie inspiracj a żółtych cytrynowych koralikow na ten miesiąc u Danutki że jezeli tak dalej pójdzie to filcowych wyrobów będzie u mnie wiecej ;) kolor jak najbardziej mi odpowiada ale z odcieniem było gorzej :)
Jako że zostajemy w temacie wiosennym postawiłam na połączenie cytrynki z radosnym różowym i tak oto powstał wiosenny cytrynowy kwiatuszek w formie zawieszki do breloka zeby nie czuł sie samotnie dodałam mu kilka kolorowych przywieszek :) 

W odpowiedzi na pytanie Danusi W jakiej postaci najbardziel lubimy cytrynę - to w naturalnej kwaskowatej mogę zjeść całą ;) 





Cytrynowy banerek się znalazł więc ode mnie wiosenne
rameczki dla cytrynki :) 







Zdjęcia nie sa pierwszej jakości robione telefonem bo czasu brak a szkoda mi odpuszczać zabawy :) 






Do kolejnego dziewczyny ściskam was mocno :)
 Dziękuje wam bardzo za waszą obecność :) 

39 komentarzy:

  1. Twoja cytrynka jest bardzo słoneczna :) pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszek śliczny i optymistyczny w tych radosnych kolorkach, a breloczek fajny i oryginalny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny, cytrynowy breloczek. Chociaż to cytrynka to jest słodki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny breloczek, taki radosny i wiosenny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie miał być żeby ta wiosna juz nadeszła :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Fantastyczny breloczek;) I bardzo pomysłowy;) Przynajmniej mięciutki i milutki;) Pozdrawiam Cię Marzenko cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo filcowe ozdóbki zawsze wychodzą milutko uroku nie można im odmówic :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Fajny breloczek :-) Chociaż w mojej przepastnej, zagraconej torbie długo by nie przeżył... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tu sie zgadzam temu dopiełam mu kuleczki na czas prania breloczek nie przepadnie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jaki optymistyczny breloczek. Cudne kolorki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna ozdoba .Pomysł bardzo mi się podoba ,ślicznie i bardzo delikatnie ozdobiłaś kwiatuszek koralikami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo różu chyba by nie przeszło,odrobina jak najbardziej mi pasuje :)

      Usuń
  9. Śliczny cytrynowy kwiatuszek! Taki wiosenny i radosny.:) Choć malutki, ale widać, że dłubania przy nim było niemało.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się dać więcej od siebie żeby nie tylko wyciąć i po sprawie więc trochę podłubałam przy obszyciu :) Dobrze że widac :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ach! Jaki słodki, wiosenny i wesoły!!! Podoba mi się! Bardzo! Coraz bardziej zaczynam lubić żółty:):) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, nie jeste ten żółty taki zły :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. mała rzecz, a cieszy! breloczek z takim kwiatuszkiem wygląda prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Malutki, świetny breloczek. zawsze pod ręką. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyślałam sobie, że gdybym coś takiego wrzuciła do torebki z kluczami to wręcz słońce by w niej zaświeciło :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda tak świeżo i młodzieńczo. I co najważniejsze nigdy nie zwiędnie. Ale na stronie nie widać zrobionego ,żadnego dodatku do kreacji Oscarowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatuszek jak najbardziej młodzieńczy :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Miło i optymistycznie - ładnie ten zestaw kolorystyczny wyglada w twoim wydaniu. I jaki ten brelok musi być przyjemny w dotyku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milutki jest to prawda , dzięki Danusi można było polubić kolejny zestaw kolorystyczny :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Ładny breloczek, a jak dokładnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cytrynka teraz klucze na pewno nie zginą ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Energetyczny breloczek pięknie się prezentuje!
    Taka mała rzecz a cieszy:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wiosenny kwiatuszek pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś w podstawówce czytałam opowiadanie, w którym chłopiec dał swojej starszej siostrze prezent w postaci różowego słonika stojącego pod zieloną palmą na żółtej wysepce. Dziewczyna uznała, że prezent jest brzydki, bo różowy i żółty w ogóle do siebie nie pasują, jednak gdyby obejrzała prace na danutkowe kolorki, zmieniłaby zdanie. Zawieszka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Optymistyczna przywieszka :)

    OdpowiedzUsuń